Liigu järgmisele sisuosale

Liigu järgmisele sisuosale

Veebilehitseja vahemälu tühjendamine

Kui näete oma laua- või sülearvuti ekraanil teadet „Portaali poole pöördumisel tekkis viga”, siis proovige lehte värskendada (CTRL + F5). Kui see ei aita, logige portaalist välja, sulgege kõik veebilehitseja aknad. Seejärel proovige uuesti riigiportaali sisse logida.

NB! Eesti.ee on kõige paremini kasutatav veebilehitsejate Mozilla Firefox, Google Chrome ja Internet Exploreri uusimate versioonidega.

Kui lehe värskendamine ega ka portaalist välja logimine ei aita, on veebilehitseja veateate mällu jätnud ega suuda lehte uuesti laadida. Selle parandamiseks tuleb veebilehitseja vahemälu tühjendada.

Vahemälu tühjendamine

Kui kasutate Internet Explorerit, siis

  • valige Tools (Tööriistad)
  • Delete browsing history (Kustuta sirvimisajalugu).

Kui kasutate Mozilla Firefoxi, siis

  • valige History (Ajalugu)
  • Delete Recent History (Kustuta hiljutine ajalugu).

Kui kasutate Google Chrome veebilehitsejat, siis vajutage üleval paremal ääres olevat kolme triibuga nuppu

  • valige History (Ajalugu)
  • Clear all browsing data (Tühjenda sirvimisandmed)
  • Clear (Tühjenda sirvimisandmed).

Pärast vahemälu tühjendamist sulgege veebilehitseja ja proovige uuesti teenust kasutada.

Teksti koostanud eesti.ee
Viimati muudetud 19. jaanuar 2016

Saada sõbrale

Sulge

*
*
*
*
Tühista

Kirjuta ja küsi

Sulge

Kui te ei leidnud oma küsimusele vastajat tabelist Mul on küsimus, siis kirjutage meie meeskonnale. Kasutajatugi töötab E-N 8.30-17.00, R 8.30-16.00 ja vastamise aeg on 7 tööpäeva.

*
*
*
*
Tühista