Tõendi A1 (E101) taotlemine asutuse töötajale
Tõend A1 peab asutuse töölepingu alusel töötaval töötajal olema, kui:
- asutus lähetab oma töötaja ajutiselt tööle teise ELi liikmesriiki (maksimaalselt 24 kuuks)
- töötaja elab Eestis ja töötab ainult teie ametiasutuse heaks mitmes ELi liikmesriigis (kaasa arvatud Eesti).
Töötaja peab tõendit A1 ise taotlema, kui:
- ta elab Eestis ja töötab töölepingu alusel või tegutseb FIEna samaaegselt lisaks Eestile mõnes muus ELi liikmesriigis. Seda saab töötaja teha teenuses Tõendi A1 (E101) taotlemine töötajana endale.
NB! Töötaja, kes ei ela Eestis, aga töötab mitmes liikmesriigis (kaasa arvatud Eesti), peab tõendit A1 oma elukohariigi sotsiaalkindlustusasutusest ise taotlema.
- Kui soovite A1 tõendit taotleda oma asutuse ametnikule, kasutage teenust Tõendi A1 (E101) taotlemine asutuse riigiteenistujale.
Alates 18. märtsist 2019 kehtivad A1 tõendid ilma allkirja ja pitsatita ning sotsiaalkindlustusamet paberil tõendeid postiga ei väljasta. Teie asutuse esitatud taotlusi ja väljastatud A1 tõendeid saate vaadata ja välja printida teenuses Asutuse esitatud tõendi A1 (E101) taotlused ja tõendid.
[email protected] või sotsiaalkindlustusameti infotelefon 612 1360 tööpäeviti 9–17. Iga kuu viimasel reedel 9–13.
Teksti koostanud sotsiaalkindlustusamet
Viimati muudetud 15. märts 2019