Liigu järgmisele sisuosale

Liigu järgmisele sisuosale

Tõendi A1 (E101) taotlemine ametnikuna

Ametiasutus (riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutus), kes soovib oma töötajat/ametnikku ajutiselt lähetada Eestist tööle teise Euroopa Liidu liikmesriiki, peab taotlema sotsiaalkindlustusametilt A1 tõendit.

Sotsiaalkindlustus kehtib inimesele vaid ühes riigis korraga. See tähendab, et sotsiaalkindlustusmaksu makstakse töötaja eest ainult selles riigis, kust tõend A1 on väljastatud ja teistes riikides sotsiaalkindlustusmaksu maksmise kohustust ei ole.

NB! Asutus taotleb tõendit töötaja/ametniku eest, aga tõend on alati isikuline, see väljastatakse töötaja/ametniku nimele.

Lisainformatsiooni sotsiaalkindlustuseeskirjade ja õiguste kohta Euroopa Liidus leiate Euroopa Komisjoni kodulehelt.

info@sotsiaalkindlustusamet.ee või Sotsiaalkindlustusameti infotelefon 16106 (ainult Eestist) või +372 612 1360 tööpäeviti 9:00-17:00. Iga kuu viimasel reedel 9:00-13:00.

Teksti koostanud Sotsiaalkindlustusamet

Teenuse kasutamiseks tuleb siseneda riigiportaali eesti.ee! Sisene

Viimati muudetud 6. mai 2014

Saada sõbrale

Sulge

*
*
*
*
Tühista

Kirjuta ja küsi

Sulge

Kui te ei leidnud oma küsimusele vastajat tabelist Mul on küsimus, siis kirjutage meie meeskonnale. Kasutajatugi töötab E-N 8.30-17.00, R 8.30-16.00 ja vastamise aeg on 7 tööpäeva.

*
*
*
*
Tühista