Hea riigiportaali külastaja!

Reedel, 24. märtsil kella 20.00st kuni esmaspäeval, 27. märtsil kella 6.00ni on tõrkeid haigekassa teenuste töös (oma andmete, ravikindlustuse ja perearsti info vaatamine, Euroopa ravikindlustuskaardi tellimine).
Vabandage ebamugavuste pärast!


Sulge

Liigu järgmisele sisuosale

Liigu järgmisele sisuosale

Elektroonilise valijakaardi tellimine

E-valijakaardi tellimiseks peab teie @eesti.ee e-posti aadress olema suunatud igapäevaselt kasutatava e-posti aadressile. Kontrollige oma ametliku e-posti suunamist või lisage aadresse.

Elektroonilise valijakaardi tellimine võtab aega ainult paar sekundit.

E-valijakaardi tellimiseks sisenege portaali.

Elektrooniline valijakaart on alternatiiv tavalisele, paberil postkasti saadetavale valijakaardile. E-valijakaardiga saadetakse teie e-posti aadressile info sellest, kus, kuidas ja millal hääletada. Elektroonilise valijakaardi tellimine säästab loodust ja raha.

  • E-valijakaart annab teile vaid vajaliku info, et hääletama minna. Seda ei ole vaja välja printida ega hääletamisel näidata ning see ei ole elektroonilise hääletamise eelduseks.
  • Valijakaart saadetakse hiljemalt 20 päeva enne valimisi kõigile, kellel on hääleõigus ning kelle elukoha andmed on kantud Eesti rahvastikuregistrisse. Kontrollige oma andmeid.
  • Kui olete e-valijakaardi tellinud, siis paberil valijakaarti enam ei saadeta.
  • E-valijakaardi tellimus kehtib ka kõigil järgnevatel valimistel.
  • Kui valimistel toimub hääletamine ka välisriigis, saadetakse välisriigis elavale valijale valijakaart hiljemalt 60 päeva enne valimispäeva ja juhul, kui see on riigiportaalis tellitud.
  • E-valijakaardi tellinul on hiljem võimalus elektroonilise valijakaardi saamisest loobuda.