Liigu järgmisele sisuosale

Liigu järgmisele sisuosale

Elektroonilise valijakaardi tellimine

E-valijakaardi tellimiseks peab teie @eesti.ee e-posti aadress olema suunatud igapäevaselt kasutatava e-posti aadressile. Kontrollige oma ametliku e-posti suunamist või lisage aadresse.

Elektroonilise valijakaardi tellimine võtab aega ainult paar sekundit.

E-valijakaardi tellimiseks sisenege portaali.

Elektrooniline valijakaart on alternatiiv tavalisele, paberil postkasti saadetavale valijakaardile. E-valijakaardiga saadetakse teie e-posti aadressile info sellest, kus, kuidas ja millal hääletada. Elektroonilise valijakaardi tellimine säästab loodust ja raha.

  • E-valijakaart annab teile vaid vajaliku info, et hääletama minna. Seda ei ole vaja välja printida ega hääletamisel näidata ning see ei ole elektroonilise hääletamise eelduseks.
  • Valijakaart saadetakse hiljemalt 20 päeva enne valimisi kõigile, kellel on hääleõigus ning kelle elukoha andmed on kantud Eesti rahvastikuregistrisse. Kontrollige oma andmeid.
  • Kui olete e-valijakaardi tellinud, siis paberil valijakaarti enam ei saadeta.
  • E-valijakaardi tellimus kehtib ka kõigil järgnevatel valimistel.
  • Kui valimistel toimub hääletamine ka välisriigis, saadetakse välisriigis elavale valijale valijakaart hiljemalt 60 päeva enne valimispäeva ja juhul, kui see on riigiportaalis tellitud.
  • E-valijakaardi tellinul on hiljem võimalus elektroonilise valijakaardi saamisest loobuda.